Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ada & Joost - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ada & Joost - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Eindelijk afgestudeerd! De komende 3 maanden gaan wij genieten van een welverdiende (al zeggen we het zelf:-)) rondreis door Zuid-Amerika. De eerste maand houden Krista-Lize en Marc ons gezelschap in Bolivia, vet gezellig! Daarna gaan we met z'n 2en verder richting Caracas, waar we uiterlijk 22 augustus moeten zijn, aangezien dan ons vliegtuig terug vertrekt...

Hoewel we natuurlijk niet kunnen garanderen dat we vaak bereik hebben, nemen we wel Ada's telefoon mee. Mocht je een van ons willen bereiken, dan kan dat dus op mijn normale telefoonnummer.

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Laatste week

08 Augustus 2008

Road to paradise

21 Juli 2008

Brasil, lalalalalallaaaa!

12 Juli 2008

Dagelijkse gang van zaken

02 Juli 2008

Daar zijn we weer!
Ada & Joost

Eindelijk afgestudeerd! De komende 3 maanden gaan wij genieten van een welverdiende (al zeggen we het zelf:-)) rondreis door Zuid-Amerika. De eerste maand houden Krista-Lize en Marc ons gezelschap in Bolivia, vet gezellig! Daarna gaan we met z'n 2en verder richting Caracas, waar we uiterlijk 22 augustus moeten zijn, aangezien dan ons vliegtuig terug vertrekt... Hoewel we natuurlijk niet kunnen garanderen dat we vaak bereik hebben, nemen we wel Ada's telefoon mee. Mocht je een van ons willen bereiken, dan kan dat dus op mijn normale telefoonnummer.

Actief sinds 28 Mei 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18179

Voorgaande reizen:

30 Mei 2008 - 24 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: